L’acta forma part d’una sèrie de formacions sobre models documentals que pots fer de manera independent, segons els teus interessos personals i la freqüència d’ús de cada document en el teu lloc de treball. S’emmarca en el Pla d’acompanyament lingüístic al personal de l’Administració de la Generalitat (PALEP), que té com a objectiu l’increment progressiu de l’autonomia lingüística en valencià del personal de la Generalitat.
Abans d’endinsar-te en esta formació, et recomanem que completes el curs “Redacció de documents administratius”, ja que conté indicacions generals per a redactar documents administratius i aplicar correctament els criteris i les convencions gràfiques en les actes.
Els objectius principals d’este curs són:
A més, el curs t’oferix un recorregut visual mitjançant un vídeo explicatiu que et guiarà a través d’exemples pràctics i t’ajudarà a comprendre millor els conceptes presentats.
Durant el curs, aprendràs sobre qüestions gràfiques com la lletra, l’alineació de textos i l’ús adequat de la cursiva i la negreta. També coneixeràs les característiques específiques de les actes, incloent-hi la seua definició, els criteris de redacció, el contingut i les frases comunes utilitzades en este tipus de documents.
Encara que el curs està exclusivament en valencià, les lliçons i les habilitats que s’adquirixen són aplicables a les dos llengües oficials.
Registrar-se és fàcil i ràpid, només et costarà un minut. Este curs et brinda l’oportunitat d’aprendre al teu ritme i sense cap cost.
Idioma: Valencià.
1. Objectius
2. Qüestions gràfiques
3. Característiques
3.1 Definició d'acta
3.2 Criteris generals de redacció
3.3 Contingut
3.4 Fraseologia
3.5 Esquema
3.6 Exemple
4. Recorregut visual per l'exemple
5. Enllaços
Per a sol·licitar la matrícula en el curs, és necessari estar registrat en SAPS.
S'emet un certificat d'aprofitament