Promoure les condicions segures de treball en oficines. Formar dels riscos i mesures preventives en el treball d'una oficina i ensenyar les pautes bàsiques d'actuació en cas d'emergència.
MÒDUL 1: Què
és la prevenció de Riscos Laborals?
MÒDUL 2: Organització de la PRL en l'Entitat
MÒDUL 3: Accidents de treball
MÒDUL 4: Riscos i mesures preventives
MÒDUL 5: Incendis
MÒDUL 6: Emergències
MÒDUL 7: Hàbits saludables
MÒDUL 8: Avaluació final de curs
Curs de caràcter OBLIGATORI, per al personal que no l'haja realitzat els anys 2019 i 2020. S'ha de realitzar dins d'horari laboral. Ha de tenir ordinador i connexió a Internet. No s'admetran matriculacions del personal que l'haja realitzat en any 2019 o 2020.
El curs va
dirigit a tot el personal de IVASS i CEE que treballe en despatx, ja siga
de manera habitual o esporàdicament. Dirigit al personal de nova incorporació i
que no l'haja realitzat l'any 2019 o any 2020.
Categories professionals: Auxiliar Administrativa/o, administrativa/o, personal
de SAPEMA, tècnic/a d'oficines centrals d'Alacant, València i Castelló,
monitors/as, mestres/as de taller, tècnics d'atenció directa i direccions de
totes les Residències, Centres Ocupacionals, Pisos Tutelats, Centres de Dia,
CEE, CEEM i CAT.
Curs en
línia autoformativo -dinamitzat per l'Àrea d'RR. HH-Formació.
Per a superar el curs s'ha de llegir el contingut en línia 100%, realitzar els
qüestionaris d'avaluació, i emplenar els qüestionaris de satisfacció i
d'aplicabilitat.
Per a superar el curs i obtenir el certificat, s'ha de
llegir el contingut en línia 100%, realitzar el qüestionari d'avaluació, i
emplenar els qüestionaris de satisfacció i d'aplicabilitat.
No són necessaris