Este curs ha sigut dissenyat per a millorar les teues habilitats d’atenció al públic. “Atenció a la ciutadania” és un curs del Pla d’acompanyament lingüístic de la Generalitat Valenciana.
Al llarg del curs, ens enfocarem en diversos objectius claus:
Encara que el curs està exclusivament en valencià, les lliçons i les habilitats adquirides són aplicables a les dos llengües oficials.
Este curs et proporcionarà les ferramentes necessàries per a brindar un servici d’atenció al públic: des de com saludar adequadament fins a com fer funcionar una conversa telefònica amb cortesia i eficàcia. Durant el curs, exploraràs tècniques per a millorar la comunicació verbal i no verbal, així com per a gestionar situacions difícils tant en persona com per telèfon.
Registrar-se és fàcil i ràpid, només et costarà un minut. Este curs et brinda l’oportunitat d’aprendre al teu ritme i sense cap cost.
1. Objectius
2. Actituds i habilitats en l’atenció al públic
3. El procés d’atenció personal
4. L’atenció telefònica
5. Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania
Per a sol·licitar la matrícula en el curs, és necessari estar registrat en SAPS.
S'emet un certificat d'aprofitament