Atenció a la ciutadania


Accés a l'aula

15/01/2025 - 31/12/2025

Matriculació

01/01/2025 - 31/12/2025

Modalitat

Online

Hores del curs

1 Hores

Descripció

Este curs ha sigut dissenyat per a millorar les teues habilitats d’atenció al públic. “Atenció a la ciutadania” és un curs del Pla d’acompanyament lingüístic de la Generalitat Valenciana.

Al llarg del curs, ens enfocarem en diversos objectius claus:

  • Desenvolupar habilitats per a comunicar-te d’una manera efectiva i eficient amb els ciutadans.
  • Conéixer i aplicar els elements del procés d’atenció al públic en diverses situacions administratives.
  • Aprendre a resoldre diferents tipus de situacions conflictives i proporcionar les respostes adequades.
  • Entendre la importància de l’ús no sexista del llenguatge en l’Administració.

Encara que el curs està exclusivament en valencià, les lliçons i les habilitats adquirides són aplicables a les dos llengües oficials.

Este curs et proporcionarà les ferramentes necessàries per a brindar un servici d’atenció al públic: des de com saludar adequadament fins a com fer funcionar una conversa telefònica amb cortesia i eficàcia. Durant el curs, exploraràs tècniques per a millorar la comunicació verbal i no verbal, així com per a gestionar situacions difícils tant en persona com per telèfon.

Registrar-se és fàcil i ràpid, només et costarà un minut. Este curs et brinda l’oportunitat d’aprendre al teu ritme i sense cap cost.

Idioma:  Valencià.

Temari

1. Objectius
2. Actituds i habilitats en l’atenció al públic
3. El procés d’atenció personal
4. L’atenció telefònica
5. Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania

Requisits d'admissió

Per a sol·licitar la matrícula en el curs, és necessari estar registrat en SAPS.

Entitat impartidora

Direcció General Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme

Certificat d'aprofitament

S'emet un certificat d'aprofitament

Places disponibles

9771