Creació de Recursos Multimèdia: Imatge


Accés a l'aula

15/01/2025 - 31/12/2025

Matriculació

01/01/2025 - 31/12/2025

Modalitat

Online

Hores del curs

15 Hores

Descripció

En la creació de recursos per a la formació en línia  hi ha la tendència d'incorporar, cada vegada amb major freqüència, l'ús de recursos d'imatge (fotografies, captures de pantalla, infografies, diagrames, etc. 

Hem creat este curs autoformatiu en el qual hem inclòs no sols eines per a l'edició i cerca d'imatges sinó també estratègies per a identificar el valor d'este recurs “l'Enfocament de les 5Cs”, avantatges i desavantatges a tindre en compte sobre l'ús d'imatges i així realitzar una òptima integració en els continguts formatius.

Este curs inclou diferents exemples dels tipus de recursos d'imatge, entre estos les conceptuals descrivint els seus usos i aplicacions. 

En imatges veurem: les fotografies, les il·lustracions, les icones i les captures de pantalla.

En recursos conceptuals: les infografies, mapes conceptuals, gràfics, diagrames i línies de temps.

Com a part de les activitats del curs trobarem un vídeo tutorial per a dissenyar una infografia amb l'eina Canva.

Com en altres cursos, el nostre equip ha inclòs en el curs una combinació de materials didàctics, videotutorials i qüestionaris.

Idioma:  Castellà.

Temari

Unitat 1: Introducció als recursos d'imatge

Unitat 2: Tipus de recursos d'imatge

Unitat 3: Eines per a crear recursos d'imatge

Requisits d'admissió

Per a sol·licitar la matrícula en el curs, és necessari estar registrat en SAPS.

Entitat impartidora

Direcció General de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions

Certificat d'aprofitament

S'emet un certificat d'aprofitament

Observacions

Curs autoformativo

Places disponibles

99727